הטרנד המתפתח בשנים האחרונות בקרב עסקים רבים בישראל הוא השכרת משרדים. חברות רבות משלמות אלפי שקלים בחודש על שטח משרדי, שלא תמיד מנוצל באופן ראוי. לכן, שיטת השכרת המשרדים, בין אם משרד קטן באופן קבוע, או משרד להשכרה לפי שעה הוא פתרון הולם לחיסכון בהוצאות. המשרדים המוצעים להשכרה, בדרך כלל, מאובזרים בכל הציוד הבסיסי הנדרש כמו חיבור אינטרנט, פינות קפה, וציוד משרדי בסיסי, ומספקים מקום עבודה ומפגש נוח לבעלי העסקים. חברת High Group גאה להיות חברה מובילה בתחום השכרת המשרדים, המציגה שלל אופציות שיכולות להתאים לסוגים שונים של פעילויות עסקיות ובתנאי השכרה נוחים, כל זאת לצד איכות בניה גבוה ושירות מצוין.
השכרת משרדים – למי זה מתאים?
מרבית העסקים, למעט נותני שירות שמרכז פעילותם יכול להתרחש בבית, זקוקים למתחם עבודה מוגדר, שבו יוכלו לקבל לקוחות ולקיים פגישות. יחד עם זאת, רכישת משרד לא מהווה פתרון לכל סוגי החברות. אם כך, מיהם בעלי העסקים להם מתאימה השכרת משרדים?
- חברות שלהן מספר עובדים קטן מאוד, ולא זקוקות לשטח משרדי גדול.
- נותני שירות בתחילת דרכם שאינם יכולים לרכוש משרד פרטי.
- בעלי עסקים שצריכים לקיים מפגשים המותאמים ללוחות הזמנים שלהם.
- עצמאיים שזקוקים למקום עבודה שקט.
- אנשים שמרבים העבודה שלהם מתנהלת בבית אולם הם זקוקים מדי פעם למשרד לצורכי עבודה שונים.
השכרת משרדים – השכרה פשוטה
בניגוד לתהליך הבירוקרטי המתיש ועלויות הגבוהות הכרוכות בקניית שטח משרדי, השכרת משרד היא עניין פשוט למדי. אופן ההתנהלות הנוח אל מול חברות ההשכרה, מייתר את הצורך בחיפוש אחר המשרד המושלם לעסק. יותר ויותר חברות, אם כך, בוחרות כיום לפנות לפתרון השכרת המשרדים. חברת High Group הוותיקה, מתחמה בשירותי השכרת משרדים. מתחמתי השכרת המשרדים שלנו, בנויים בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך שמירה על חלל עבודה נעים ונקי לאורך שעות היום. חללי העבודה של High Group עוצבו במיוחד כדי לספק תחושה אישית ונעימה בתוך חלל שיתופי.
לפרטים נוספים בנוגע להשכרת משרד, צרו קשר עם נציג ואנו נסייע לכם במציאת המתחם המתאים לצורכי העסק שלכם.
השכרת משרדים קטנים וגדולים
חודשים ארוכים שאתם מתכננים את הפתיחה הגדולה של משרדי החברה החדשים שלכם, והאירוע הוא מרגש במיוחד כאשר מדובר על חברות צעירות וחדשות בנוף הישראלי. כאשר כמעט כל אחד יכול להקים לעצמו חברה מקצועית, האופן שבו אתם בוחרים לבנות את חלל המשרדים שלכם, יכול להשפיע על הפעילות המקצועית של החברה ומערכות היחסים הבין אישיות של צוותי העובדים השונים. ולכן, גם אם אין לכם את היכולת הפיננסית להשקיע משאבים ברכישת נכסי נדלן לעסקים, ייתכן מאוד שלא תרצו לוותר על האפשרות לעבוד במשרדים יוקרתיים. לשם כך, קיימת אפשרות למצוא שירותי השכרת משרדים, על פי כמות העובדים או הצורך שלכם, בעזרת אנשי הצוות המקצועיים של קבוצת היי גרופ – העוסקת בתחום הנדל"ן והיזמות ומשמת גם כקבלן.
תהליך העבודה על השכרת משרדים לעסקים
עכשיו כאשר ברור לכם שאתם מחפשים במרץ אחרי נכס להשכרה לטובת הפעילות המשרדית שלכם, מומלץ להבין איך נראה תהליך השכרת משרדים. ישנם קווים מקבילים בין תהליך השכרת משרדים לבין תהליך חיפושים אחרי בית חדש למגורים. בדיוק כמו שאתם מצפים לגור בבית במיקום מושלם, עם מספר חללים וחדרים שמתאים לכל בני המשפחה שלכם, כך גם אתם צריכים לחפש את המשרד המושלם לצוות שלכם כאשר אתם עובדים על השכרת משרדים לעסקים. ככל שמדובר בצוות גדול יותר, או בחברה שצריכה לקבל גם את הלקוחות במשרדים שלה, אתם חייבים להסתכל על כל הפרטים הקטנים בנוגע להשכרת משרדים, ולהבטיח שאתם בוחרים בחלל שיהיה נוח לכל שימוש. כל זאת, לצד נושא העלויות להשכרה והעלויות לתחזוקה של נכס נדלן לבית עסק.
כשאין אפשרות לרכוש נכס לעסק – זה הוא פתרון מושלם
אם אין לכם את האפשרות מבחינה פיננסית, לפחות לא בשלב זה, לרכוש משרדים לחברה – אין ברירה אלא לפנות לאפיק של השכרת משרדים בגדלים שונים. זה הוא הפתרון הנגיש ביותר, עם השפעה מינורית יחסית מבחינה פיננסית על היכולות של בית העסק שלכם לצמוח ולהתפתח. כך שזו היא ההחלטה הבטוחה והאחראית ביותר. בעזרת אנשי הצוות המקצועיים של קבוצת היי גרופ, תוכלו למצוא משרדים להשכרה לעסקים תיק בכל רחבי הארץ בנקודות הביקוש הכי יוקרתיות של שוק המסחר המקומי בישראל.